Sul on hea turundus, kui sul õnnestub oma sõnum edastada. Sul on suurepärane turundus, kui kliendid ootavad su sõnumeid. Huviga.

Miks on sisuturundus nii teadus kui kunst?

2000ndate alguses toimus radikaalne muutus ettevõtete ja tarbijate suhetes. Varem oli tarbija pigem sihtmärk, keda oma turundussõnumitega sihtida. Teleris, raadios, ajalehes, reklaamplakatitega. Siis tulid internet

Tahad Googles head positsiooni? Näita, et oled ekspert.

Üks paljudest muudatustest, mida Google on viimastel aastatel tutvustanud, on EAT kontseptsioon. EAT = expertise, authoritativeness, trustworthiness ehk asjatundlikkus, autoriteetsus ja usaldusväärsus. Google’i eesmärk on esimestena välja

Bestmarketingi intervjuu: kas sisu on jätkuvalt kuningas?

Intervjuu minuga on avaldatud BestMarketing.ee portaalis 30.12.2020  Rääkisime eelkõige B2B sisuturundusest, aga nagu ka Emily Lindsalu ja Katrin Paali uurimusest „B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“ selgus, on ärilt ärile ja

Mis on sisuturundus?

Mõiste sisuturundus võttis kasutusele Joe Pulizzi 2007. aastal. Tema asutatud Sisuturunduse instituut on tegutsenud alates 2010. aastast.  Sisuturundusest on saanud viimase 10 aasta jooksul peavoolu turundusmeetod. Selle

Reklaam on sprint. Sisu on maraton

Milline on edukas sisustrateegia? Nii nagu aktsiaturul on kannatlik ja pikaajaline investor reeglina edukam kui spekulant, saavutab sisuturundusega edu see, kes ei spekuleeri oma klientide usaldusega ja

Kes on copywriter?

Kes on copywriter? Copywriter on reklaam- ja turundustekstide kirjutaja ja copy on reklaam- või turundustekst. Copywriter on üks klassikalisi rolle reklaamibüroodes. Agentuuri copywriter kirjutab trükireklaame

Mis vahe on copywriteril ja sisukirjutajal?

Üks nimetab end sisukirjutajaks, teine copywriteriks, kolmas SEO-le spetsialiseerunud sisuloojaks. Sageli kasutatakse neid erinevaid termineid sünonüümidena. Kas copywriter ja sisukirjutaja on üks ja seesama?  Kui

Kas blogindus on surnud?

Maailma 1,7 miljardist veebisaidist umbes 500 miljonit on blogid.  Ainuüksi  WordPressi platvormil luuakse iga kuu 70 miljonit uut blogipostitust.  Kuna kõik platvormid ei jaga andmeid avalikult, on tõenäoliselt veebipäevikute arv