Sul on hea turundus, kui sul õnnestub oma sõnum edastada. Sul on suurepärane turundus, kui kliendid ootavad su sõnumeid. Huviga.
Miks on sisuturundus nii teadus kui kunst?
2000ndate alguses toimus radikaalne muutus ettevõtete ja tarbijate suhetes. Varem oli tarbija pigem sihtmärk, keda oma turundussõnumitega sihtida. Teleris, raadios, ajalehes, reklaamplakatitega. Siis tulid internet
Tahad Googles head positsiooni? Näita, et oled ekspert.
Üks paljudest muudatustest, mida Google on viimastel aastatel tutvustanud, on EAT kontseptsioon. EAT = expertise, authoritativeness, trustworthiness ehk asjatundlikkus, autoriteetsus ja usaldusväärsus. Google’i eesmärk on esimestena välja
Bestmarketingi intervjuu: kas sisu on jätkuvalt kuningas?
Intervjuu minuga on avaldatud BestMarketing.ee portaalis 30.12.2020 Rääkisime eelkõige B2B sisuturundusest, aga nagu ka Emily Lindsalu ja Katrin Paali uurimusest „B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel“ selgus, on ärilt ärile ja
Mis on sisuturundus?
Mõiste sisuturundus võttis kasutusele Joe Pulizzi 2007. aastal. Tema asutatud Sisuturunduse instituut on tegutsenud alates 2010. aastast. Sisuturundusest on saanud viimase 10 aasta jooksul peavoolu turundusmeetod. Selle
Reklaam on sprint. Sisu on maraton
Milline on edukas sisustrateegia? Nii nagu aktsiaturul on kannatlik ja pikaajaline investor reeglina edukam kui spekulant, saavutab sisuturundusega edu see, kes ei spekuleeri oma klientide usaldusega ja
Kes on copywriter?
Kes on copywriter? Copywriter on reklaam- ja turundustekstide kirjutaja ja copy on reklaam- või turundustekst. Copywriter on üks klassikalisi rolle reklaamibüroodes. Agentuuri copywriter kirjutab trükireklaame
Mis vahe on copywriteril ja sisukirjutajal?
Üks nimetab end sisukirjutajaks, teine copywriteriks, kolmas SEO-le spetsialiseerunud sisuloojaks. Sageli kasutatakse neid erinevaid termineid sünonüümidena. Kas copywriter ja sisukirjutaja on üks ja seesama? Kui
Kas sinu ettevõttel peab olema blogi?
„Aga Kes neid üldse loeb?” „Tiina, ma saan aru, et kõigil on blogi, aga kas me peame tingimata selle vooluga kaasa minema?“ Kas maailmas ei ole
Kas blogindus on surnud?
Maailma 1,7 miljardist veebisaidist umbes 500 miljonit on blogid. Ainuüksi WordPressi platvormil luuakse iga kuu 70 miljonit uut blogipostitust. Kuna kõik platvormid ei jaga andmeid avalikult, on tõenäoliselt veebipäevikute arv