AI on sisuloome tööriistana ülehaibitud ja klienditoes alakasutatud

Minu arust on AI sisuloome tööriistana ülehaibitud ja klienditoes alakasutatud.

Kui me räägime sisust, mis vastab kliendi küsimustele, siis võiks olla need kaks täiuslik paar:

🅰 Juturobot ehk Chatbot – kiirete vastuste saamiseks
🅱 Inimene sisuloojana – sügavate vastuste saamiseks

🤷‍♀️ 🤷‍♀️ 🤷‍♀️
Kas keegi saab aru, miks ja kuhu juturobotite arendamine kinni jäi?

Eestikeelse ChatGPT-4 tekst on ju juba täiesti söödav.
Probleem ei saa ju enam olla selles, et robot ei õpi eesti keelt ära?

Või ma lihtsalt ei ole ühelegi heale näitele peale sattunud?

Vaata näiteid ja keskustelu ning arva kaasa LinkedInis.

TELLI UUDISKIRI!

Minu lubadus sulle:

Kirja rohkem kui uudiseid.

Mida järgmisena lugeda?

Mustandist puhtandiks

Arvatakse, et kogenud copywriter’i kirjutatud tekst on algusest peale hea. Hehee… no juhtub ka nii…Aga see on siiski pigem erand. Liblikas