Mida tähendavad FOLLOW ja CONNECT LinkedInis?

Tundub, et palju siin ei tea, et nii jälgi kui ühendust on head variandid.
Ja et need üldse on variandid.

Et ühendamiseks ei pea ilmtingimata olema tegu inimesega, kellega sa oled päriselt kohtunud. Ja et connectimise kutse ei tähenduskasti virtuaalset külge löömist või agressiivset soovi sinu postkasti. Või muul viisil otsekohe asja kallale asuda. Misiganes asi see siis on: kirjasõprus või kliendi ja teenusepakkuja suhe.

Mina vajutan regulaarselt mõlemaid.
Ranget reeglit eelistada ühte teisele ei ole, aga isiklik etikett on välja kujunenud küll.

Neile, kes võiksid olla töömaailmas minu koostööpartnerid (teised copywriterid ja kirjutajad, turundajad, disainerid, veebiarendajad), pigem CONNECT. Ja ilma end tutvustava sõnumita.

Huvitava sisu jagajatele ja ettepanekutele väljakutsele – pigem FOLLOW.

🚩 Kas sinu jaoks on FOLLOW ja CONNECT igapäevane või mõtled iga interaktsiooni läbi?
🚩 Kumba sa rohkem vajutad?

Kui sa oled lauspassiivne kasutaja, siis sa siia kommentaariumi ka ilmselt avalikult ei vasta, nii et seda pole vist mõtet variandina välja tuua.

Vaata arvamusi ja osale keskustelus LindeInis.

TELLI UUDISKIRI!

Minu lubadus sulle:

Kirja rohkem kui uudiseid.

Mida järgmisena lugeda?

Mustandist puhtandiks

Arvatakse, et kogenud copywriter’i kirjutatud tekst on algusest peale hea. Hehee… no juhtub ka nii…Aga see on siiski pigem erand. Liblikas