Tahad Googles head positsiooni? Näita, et oled ekspert.

Üks paljudest muudatustest, mida Google on viimastel aastatel tutvustanud, on EAT kontseptsioon.

EAT = expertise, authoritativeness, trustworthiness 
ehk asjatundlikkus, autoriteetsus ja usaldusväärsus.

Google’i eesmärk on esimestena välja tuua neid, kes on näidanud, et nad on usaldusväärsed ja suudavad luua autoriteetset ja täpset sisu.


Miks on EAT oluline?

Kas sinu sisu võib potentsiaalselt mõjutada inimese õnne, tervist, finantsstabiilsust või ohutust?

Mõtle korraks järgmistele potentsiaalsetele Google’i otsingutele:

  • “Kui palju aspiriini on okei annus raseduse ajal?”
  • “Milline on parim kiirlaen?”
  • “Mis on depressiooni tunnused?”

Arvad, et Google soovib nende küsimuste küsijatele kuvada ebausaldusväärseid nõuandeid?

Kindlasti mitte!
Või noh, pigem mitte…
Google soovib olla eetiline ja esitada otsingumootori kasutajale võimalikult õiget teavet. Ja kuigi ettevõte ei saa garanteerida sisu vastamist tegelikkusele, saavad nad oma algoritmi kujundada nii, et nad tagaksid sisu järjestamise kvaliteetsete signaalide põhjal, mis on autoriteetsetel veebilehtedel ja ekspertidel ühine.

Isegi kui sinu sisu ei puuduta vähi ravi, puudutab see kontseptsioon ka sind.

EAT loomiseks ja Google’ile signaalide saatmiseks pead näitama, et oled oma niši ekspert ja väärid kohta esimesena kuvatavate lehtede seas.

TELLI UUDISKIRI!

Minu lubadus sulle:

Kirja rohkem kui uudiseid.

Mida järgmisena lugeda?

Mustandist puhtandiks

Arvatakse, et kogenud copywriter’i kirjutatud tekst on algusest peale hea. Hehee… no juhtub ka nii…Aga see on siiski pigem erand. Liblikas