Selged ja veenvad turundustekstid

Tallinnas: 17. aprillil 2024

Kirjuta!    [email protected]

Ettevõtjale, vabakutselisele, turundajale

Copywriting on oskus, mis pöörab karjääre ja muudab elusid. Alustavate ettevõtjate, vabakutseliste ja oma oskustel põhinevate teenuste pakkuja jaoks on tekstil keskne roll müügiahela igas etapis: äratada huvi, tekitada usaldus ja käivitada impulss tegevuseks (päring, registreerimine, liitumine, ost jms).

Tule koolitusele, et käima lükata või värskendada oma nähtavust ja usaldust turul ning teha arenguhüpe spetsialistina, ühiskondliku mõjuisikuna ja/või oma äris.

Sihtrühm

Alustavad ettevõtjad, füüsilisest isikust teenusepakkujad, vabakutselised loovisikud

Õppemeetodid

Alustavad ettevõtjad, füüsilisest isikust teenusepakkujad, vabakutselised loovisikud

Koolituse maht

9 akadeemilist tundi 

Koolituse läbinu

  • Teab selge ja toimiva turunduskommunikatsiooni reegleid
  • Mõistab, milliseid oskusi on heal sisukirjutajal vaja
  • Oskab vahet teha toimival ja mittetoimival turundustekstil
  • Tunneb viie keskse turundusteksti formaati, eesmärke ja struktuurseid raamistikke
  • Oskab iseseisvalt kirjutada oma pakkumise lühikirjelduse

Koolituse teemad

  • Copywriteri mõtteviis ja turunduslik mõtlemine
  • Tekstiloome etapid: eeltöö, uurimistöö ja loovustehnikad, kirjutamine, toimetamine
  • Turunduskirjutaja tehnikad: lugude jutustamine, vestluslik toon, kolme elemendi reegel
  • Rühmatöö – Kuidas toimivat turundusteksti ära tunda?
  • Praktiline harjutus – Kirjutame valmis ettevõtte või pakkumise lühikirjelduse

Miks osaleda?

  • Iga tekstiga saab turg sinust ja su teenustest parema
  • Kui suudad oma kliendi probleemi või salasoovi paremini selgitada kui ta ise, usaldab ta sulle ka selle.
  • Saad hakkama ka enda selge ja veenva väljendamisega olulistes vestlustes, läbirääkimistel ning taskuhäälingu- või videoturunduses.

Koolitaja: Tiina Nuum

Vabakutseline copywriter ja sisukirjutaja, esineja, koolitaja ja turunduskonsultant.

Turundustekste kirjutanud: 11 aastat

Copywriting’u ja konsultatsiooni kliente: ca 70

Kirjutamise keeled: EST ja ENG

 

Copywriting ei ole stiimulsõnade lausumine. Et vajutad lihtsalt õigetele nuppudele ja paned rotid tantsima. Tööriistad teevad elu kergemaks, kuid hea turundusteksti loomiseks on vaja ka kriitilist mõtlemist, laia silmaringi ja loovust.