Selged ja veenvad turundustekstid

Tallinna Õpetajatemajas:
sügis 2024

Küsimus? Kirjuta!    [email protected]

Ettevõtjale, vabakutselisele, turundajale

Copywriting on vajalik oskus nii turundajatele, ettevõtjatele, vabakutselistele kui teenusepakkujatele. Koolitus õpetab turunduslikult mõtlema, tutvustab peamisi müügipsühholoogia elemente ja veenva tekstikirjutamise reegleid ja raamistikke. Koolituse eesmärk on käia läbi kõik etapid, mis on vajalikud ühe teksti kirjutamiseks eeltööst lõppviimistluseni. Õppida selget ja isikupärast kirjutamist läbi näidete. Analüüsida veebitekstide ja sotsiaalmeediapostituste sisukust ja veenvust.

Sihtrühm

Alustavad ettevõtjad, füüsilisest isikust teenusepakkujad, vabakutselised loovisikud

Õppemeetodid

Alustavad ettevõtjad, füüsilisest isikust teenusepakkujad, vabakutselised loovisikud

Koolituse maht

8 akadeemilist tundi 

Koolituse läbinu

  • Teab selge ja toimiva turunduskommunikatsiooni reegleid
  • Mõistab, milliseid oskusi on hea sisukirjutaja vaja
  • Oskab vahet teha toimival ja mittetoimival turundustekstil
  • Tunneb viie keskse turundusteksti formaati, eesmärke ja struktuurseid raamistikke

Koolituse teemad

  • Turundustekstide ajatud aluspõhimõtted
  • Copywriteri mõtteviis ja turunduslik mõtlemine
  • Tekstiloome etapid: eeltöö, uurimistöö ja loovustehnikad, kirjutamine, toimetamine
  • Turunduskirjutaja tehnikad: lugude jutustamine, vestluslik toon, kolme elemendi reegel
  • Turundusteksti struktuur, valemid ja raamistikud
  • Tüüpvead: toortõlked, lohisevad laused, tühjad fraasid, tapeetsisu ja ebamäärased pakkumised

Miks osaleda?

  • Iga tekstiga saab turg sinust ja su teenustest parema
  • Kui suudad oma kliendi probleemi või salasoovi paremini selgitada kui ta ise, usaldab ta sulle ka selle.
  • Saad hakkama ka enda selge ja veenva väljendamisega olulistes vestlustes, läbirääkimistel ning taskuhäälingu- või videoturunduses.

Koolitaja: Tiina Nuum

Vabakutseline copywriter ja sisukirjutaja, esineja, koolitaja ja turunduskonsultant.

Turundustekste kirjutanud: 12 aastat

Kirjutamise keeled: EST ja ENG

Copywriting ei ole stiimulsõnade lausumine. Et vajutad lihtsalt õigetele nuppudele ja paned rotid tantsima. Tööriistad teevad elu kergemaks, kuid hea turundusteksti loomiseks on vaja ka kriitilist mõtlemist, laia silmaringi ja loovust.