Reklaam on sprint. Sisu on maraton

Milline on edukas sisustrateegia?

Nii nagu aktsiaturul on kannatlik ja pikaajaline investor reeglina edukam kui spekulant, saavutab sisuturundusega edu see, kes ei spekuleeri oma klientide usaldusega ja investeerib hästi läbi mõeldud ja sihtrühma jaoks kasulikusse sisusse.

Sisu aitab ehitada suhet

Iga kohtumine on võimalus leida uus sõber või klient ja soovitatav on seda võimalust kasutada. Jah, see toimib tõepoolest nii ka internetis. Kuid kuna sisu on palju, pead esimeses järjekorras äratama tähelepanu, teistest eristuma ning hea esmamulje jätma. Edasi on juba võimalus kasvatada samm sammult usaldust ja liikuda hea kliendisuhte poole. Sisuturundus on pikaajaline strateegia.

Kuidas pääseda sisu kaudu Google’i esimesele lehele?

Sisuturunduse teine olulisem eesmärk ja sammas on SEO. 53,3% kogu veebi liiklusest moodustab Google’i orgaaniline otsing. Seetõttu pole imestada, et otsingumootoritele optimeerimine üks turunduse viimaste aastate suurimat suminat, mulinat ja investeeringute kõlinat põhjustanud valdkond.

Otsingumootorid asetavad hea sisuga leheküljed otsingutes ettepoole.See on nii, sestGoogle algoritmid tahavad pakkuda otsijale parimat võimalikku sisu, mis annaks vastused ja lahendused tema küsimustele.

Google roomab pidevalt mööda veebisaite, et näha, kas su veebis on midagi uut ja mõõta, kui kaua inimesed ühel või teisel sinu maandumislehel püsivad ja mitut lehte nad sessiooni käigus külastavad. Kui Google näeb, et lood uut sisu ja kasutajad viibivad sinu lehel kauem, asetab algoritm lehe otsingureas ettepoole.

SEO eesmärk on tagada, et potentsiaalsed kliendid leiaksid sind üles, kui nad su brändi, toote või teenusega seotud märksõnu otsivad. Märksõnu aga ei saa veebisaidile lihtsalt juhuslikult toppida. Märksõnu saab ja tuleb aga lisada nii meta-tagidesse, pealkirjadesse, metakirjeldusesse kui blogipostitustesse ja nii otsinguga välja tulla.

SEO-ga on nagu trenni tegemisega

Google’i süsteemi nagu ka oma keha muutmiseks pole otseteid. Selleks peab olema plaan ja sellest tuleb ka kinni pidada. Kui sa teed trenni, sööd õigesti ja tuled mugavustsoonist välja, näed juba mõne kuu pärast positiivseid muutusi.

SEO on protsess


Blogipostitused on hea viis saavutada SEO eesmärke seadmata ohtu oma veebilehe peamise sõnumi selgust või väärtuspakkumist. Iga avaldatud blogipostitus loob su veebilehel täiendava lehe, mida otsingumootorid saavad indekseerida ja otsingu kasutajad avastada. Aja jooksul võib nii liiklus olla palju suurem kui see, mida veebileht üksi suudaks tekitada.

Blogipostitustel on veel üks hea omadus – võimalus parandada veebilehe põhilehtede autoriteeti, mis on ilmselt seadistatud kõrgema konkurentsiga otsinguterminitele. Need on lehed, kuhu soovite juba ostuks küpsemaid külastajaid suunata. 

Rohkem lehti ja kõrgem asetus otsingutulemustes hoolitsevad selle eest, et palju rohkem inimesi jõuab su veebileheni. Kui sul on plaan ja sa oled kannatlik, siis suureneb ka veebilehe külastatavus, päringud jne. Peamine, mida sisupostituste väljatöötamisel võiks järgida, on alati proovida vastata küsimustele, mida su olemasolevad ja potentsiaalsed kliendid võiksid küsida.

Reklaam on sprint. Sisu on maraton.

TELLI UUDISKIRI!

Minu lubadus sulle:

Kirja rohkem kui uudiseid.

Mida järgmisena lugeda?

Mustandist puhtandiks

Arvatakse, et kogenud copywriter’i kirjutatud tekst on algusest peale hea. Hehee… no juhtub ka nii…Aga see on siiski pigem erand. Liblikas