Küberesmaspäev ja Must Müük panid mind mõtlema…
Et tegelikult mina ka…
Et kui kergesti ma lasen endale rohkem või vähem kiireloomulisi vajadusi tekitada.
Tellimus tellimuse..
Kursus kursuse..
Väljakutse väljakutse järel..
Hoolimata sellest, kui väheseid asju jõuan
täielikult kaasa teha, omandada või nautida.
Mõtlen iga päev asjadele, mida ma tahaks veel osta, tellida, õppida, lugeda, vaadata, kogeda ja teha.
Klõpsan ette hüpanud lennupakkumistel ja unistan paralleeleludest.
See kõik on ajalis-energeetiline investeering.
Mis oleks, kui paneks osa sellest ajast ja energiast maailma kogemisse ja nautimisse oma inimlikes piirides?
Ning elaks ja õpiks oma isiklikus mõõtmes.
Ja püüaks ka turundajana rohkem panustada, et kokku ei saaks mitte üksnes õige toode ja õige klient.
Vaid ka õige aeg ja õige koht.
Pardale mitte jõudnud klientidest ja riknenud toote prügisse visanud ostjatest ju edasisoovitajaid ei saa.
Mida on 2024. aastale vastu minnes õppida turunduse ajaloost?
Kiviajast digiajastuni oleme tsivilisatsioonina läbi teinud põneva evolutsiooni. Samamoodi on turundusega, mis muudkui areneb, kasvab ja muutub üha komplekssemaks. Aga