Ära MÕTLE turundus- või müügiteksti kirjutades MÜÜGILE

Ära mõtle turundusteksti, müügikirja või pakkumist kirjutades pingsalt müügile ja oma konkurentidele.
Mõtle kliendi aitamisele.

Ja ma ei mõtle, et peaks lõpmatuseni tasuta nõu andma.
Ja et ei peaks MÜÜMA…
Vaid et müügile ei peaks MÕTLEMA.
Ja need ON erinevad asjad.

Müük toimub siis, kui su sõnum ja lähenemine äratavad huvi õiges inimeses.

🚩 Kui sa püüad meeleheitlikult konkurentidest paremat pakkumist teha, siis klient tajub selle ära.

🚩 Kui suunad külma kontakti agressiivselt “Osta” nuppu vajutama, siis ta jookseb sinu eest ära.

😶
Mõtle ainult sellele, kuidas sa oma kliendi elu muudad.
Ja väljenda seda selgelt ja kindlalt.


P.S.
“Osta” nuppu on ikka vaja!

Vaata keskustelu ja arva kaasa LinedInis.

TELLI UUDISKIRI!

Minu lubadus sulle:

Kirja rohkem kui uudiseid.

Mida järgmisena lugeda?

Mustandist puhtandiks

Arvatakse, et kogenud copywriter’i kirjutatud tekst on algusest peale hea. Hehee… no juhtub ka nii…Aga see on siiski pigem erand. Liblikas

Hea lugu on tõetruu lugu

Hea lugu on tõetruu lugu. See kujutab maailma nii, nagu lugeja või kuulaja seda teab ja tunneb.Ta saab sellega samastuda.See