Ära mõtle turundusteksti, müügikirja või pakkumist kirjutades pingsalt müügile ja oma konkurentidele.
Mõtle kliendi aitamisele.
Ja ma ei mõtle, et peaks lõpmatuseni tasuta nõu andma.
Ja et ei peaks MÜÜMA…
Vaid et müügile ei peaks MÕTLEMA.
Ja need ON erinevad asjad.
Müük toimub siis, kui su sõnum ja lähenemine äratavad huvi õiges inimeses.
🚩 Kui sa püüad meeleheitlikult konkurentidest paremat pakkumist teha, siis klient tajub selle ära.
🚩 Kui suunad külma kontakti agressiivselt “Osta” nuppu vajutama, siis ta jookseb sinu eest ära.
😶
Mõtle ainult sellele, kuidas sa oma kliendi elu muudad.
Ja väljenda seda selgelt ja kindlalt.
P.S.
“Osta” nuppu on ikka vaja!
Mida on 2024. aastale vastu minnes õppida turunduse ajaloost?
Kiviajast digiajastuni oleme tsivilisatsioonina läbi teinud põneva evolutsiooni. Samamoodi on turundusega, mis muudkui areneb, kasvab ja muutub üha komplekssemaks. Aga