Tundub, et palju siin ei tea, et nii jälgi kui ühendust on head variandid.
Ja et need üldse on variandid.
Et ühendamiseks ei pea ilmtingimata olema tegu inimesega, kellega sa oled päriselt kohtunud. Ja et connectimise kutse ei tähenduskasti virtuaalset külge löömist või agressiivset soovi sinu postkasti. Või muul viisil otsekohe asja kallale asuda. Misiganes asi see siis on: kirjasõprus või kliendi ja teenusepakkuja suhe.
Mina vajutan regulaarselt mõlemaid.
Ranget reeglit eelistada ühte teisele ei ole, aga isiklik etikett on välja kujunenud küll.
Neile, kes võiksid olla töömaailmas minu koostööpartnerid (teised copywriterid ja kirjutajad, turundajad, disainerid, veebiarendajad), pigem CONNECT. Ja ilma end tutvustava sõnumita.
Huvitava sisu jagajatele ja ettepanekutele väljakutsele – pigem FOLLOW.
🚩 Kas sinu jaoks on FOLLOW ja CONNECT igapäevane või mõtled iga interaktsiooni läbi?
🚩 Kumba sa rohkem vajutad?
Kui sa oled lauspassiivne kasutaja, siis sa siia kommentaariumi ka ilmselt avalikult ei vasta, nii et seda pole vist mõtet variandina välja tuua.
Mida on 2024. aastale vastu minnes õppida turunduse ajaloost?
Kiviajast digiajastuni oleme tsivilisatsioonina läbi teinud põneva evolutsiooni. Samamoodi on turundusega, mis muudkui areneb, kasvab ja muutub üha komplekssemaks. Aga