Läbi kliendilugude teen sinu klientidest su toote või teenuse parimad müügimehed.

Sest kliendi sõna maksab.

Enamus inimesi on valmis oma kogemust jagama. Neile tuleb lihtsalt anda võimalus teha seda sobivaimas formaadis. Sageli jääb puudu ajast või oskustest, et oma mõtteid kirjalikult väljendada.

Kui vajad terviklike kogemuslugude (case-study) valmimisel oskusliku küsija ja copywriteri abi, võta minuga ühendust!

 

Miks peaksid oma kodulehel avaldama ja sotsiaalmeedias levitama kliendilugusid?

  • Tõenäoliselt on sinu potentsiaalsetel klientidel sarnane probleem või vajadus kliendiloo jutustajaga, kellega neil on lihtne samastuda.
  • Et näidata, kuidas oled lahendanud kliendi probleemi.
  • Iga teostatud projekt toob välja sinu pakkumise eelised konkurentidega võrreldes.
  • Sõnad kliendi suust kirjeldavad usutavalt, milline koostööpartner oled.
  • Regulaarne tagasiside küsimine aitab ka sinu toodet, teenust või teenindust pidevalt paremaks muuta.